Veel gestelde vragen

 

*Als er iets mis is met mijn kleed, wat dan?

 

Elk kleed wordt met grote zorg en toewijding gemaakt. Maar het blijft mensenwerk, dus er kan een foutje in sluipen. Ondanks alle controles. Stuur ons een foto als jouw kleed niet in orde is. Dan zorgen wij voor een gepaste oplossing. We komen er altijd uit.

 

 

*Als ik niet thuis ben als het kleed wordt bezorgd, wat gebeurt er dan?

 

Geen punt. Wij maken een nieuwe afspraak om het kleed alsnog te bezorgen. Volgens mij heb ik de bevestigingsmail niet ontvangen. Wij sturen u een bevestigingsmail op het moment dat wij  uw order ontvangen. Als je deze om een of andere reden niet hebt ontvangen, check dan eerst uw  spam. Misschien is de mail daarin beland. Ook niet? Neem dan contact met ons op. Dan sturen wij je alsnog een bevestiging.

 

*Hebben jullie een showroom?

 

(Nee. En dat is maar goed ook. Je bestelt direct bij de vakmensen. Daardoor kunnen we de prijzen laag houden en blijft er meer over voor makers. )

Carpet & Co levert direct van de makers in het Atlas-gebergte ,waar in  eeuwenoude bergdorpjes onze tapijten gemaakt worden.,aan onze klanten.Door de kosten van tussenopslag,winkels,showroom te besparen zijn we in staat een Top-kwaliteit handwerk voor een goede prijs te leveren.

 

*Hoe & wanneer betaalt U  aan Carpet&Co?

 

U betaalt direct bij bestelling.

U  kunt op allerlei manieren betalen. Met credit cards zoals Visa, MasterCard ,Maar ook via PayPal, overboeking of  iDeal.

 

*Hoe lang duurt het om mijn kleed te maken?

 

Elk kleed wordt handmatig en speciaal voor U  gemaakt door vakmensen. Daar gaat enige tijd overheen. Wij hebben het proces zo ingericht dat het slechts 4 tot 12 weken duurt, afhankelijk van het type kleed en de afmetingen.

 

*Hoe lang duurt verzenden?

 

Nadat uw  kleed klaar is gaat het  onmiddellijk op transport. Dan duurt het zo’n 2 weken voordat het kleed bij U wordt afgeleverd, afhankelijk van waar u jwoont.

 

*Kan ik een sample van een kleed zien?

 

Ja,dat is mogelijk.

 

 

*Kunt u mij  helpen met het plaatsen van een bestelling?

 

Jazeker. We helpen u graag en kosteloos bij het maken van de juiste keuze. Mail ons voor vragen en ideeën.

 

 

*Moet ik rekening houden met zaken zoals invoerrechten en belastingen?

 

Nee hoor. Carpet&Co regelt alle douanezaken en stuurt een factuur incl. BTW

 

*Rekent Carpet&Co verzendkosten?

 

Geen verzendkosten binnen Nederland.

 

*Verkopen jullie ook in grote partijen?

 

ja, wij leveren ook grote hoeveelheden kleden. Neem contact op met ons voor meer informatie over onze mogelijkheden voor grote leveringen.

 

*Waar bezorgt Carpet&Co?

 

Overal binnen de EU.

 

*Wat als ik niet tevreden ben met mijn kleed?

 

Uw   geluk  staat voorop. Dus als u niet blij  bent met het kleed, stuur hem dan binnen 8 dagen terug (ongebruikt in de originele verpakking ) en wij vergoeden het bedrag. Maatwerkkleden kunnen alleen om kwaliteitsredenen worden geretourneerd.

 

 

*Retouren & terugbetalingen?

 

Standaard bestellingen:

U kunt het kleed, zonder opgaaf van redenen, binnen acht dagen retourneren.

Het artikel is,indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

U  ontvangt het volledige aankoopbedrag terug.

 

Neem contact met ons op als U  het kleed wilt ruilen,Wij helpen U  met het regelen van de retourzending.

*Maatwerkkleden?

Maatwerkkleden kunnen niet worden geruild. Wel kunt u een bestelling voor een maatwerkkleed annuleren tot maximaal twee werkdagen na het plaatsen van de bestelling.

 

*Kwaliteitsproblemen?

Mocht uw  bestelling niet in goede staat worden geleverd, neem binnen 5 werkdagen contact met ons op. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk goed op te lossen.

We verzoeken U  om in dit geval ook het verpakkingsmateriaal te bewaren, zodat dit eventueel kan worden geïnspecteerd als wij een claim moeten indienen bij de vervoerder.

 

Top